torsdag 20. januar 2011

På pinnene akkurat nå; Vinland-sjal fra Anna Dalvi

Jeg meldte meg på en sjal KAL i fjor høst hos Knit and Knag. Jeg er ennå ikke ferdig med det første sjalet (av tre), mulig jeg ikke er egnet til å strikke mønster der jeg ikke klarer å memorere mønsteret. Ligger i trening da, så håper at jeg blir ferdig snart, det er mange andre prosjekter som er påbegynt og avsluttet imellomtiden. Garnet som jeg strikker i her er herlig og kjempemykt, Arwetta ekstra fin merino, kjøpt hos 123knit. Bildet gir ikke fargene rettferdighet, de er ikke så grelle i virkeligheten

_____________________________________________________________________________
Last autum I joined a shawl KAL at Knit and Knag. Still working on the first shawl....I am struggling to keep up interest when I'm not able to mermorize the pattern...The yarn though is lovely, Arwetta Extra Fine Merino from 123knit, it is soooo soft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...