mandag 13. juni 2011

Fiskens ryggrad

Spina di pesche fra Yarnissima har ligget lenge og ventet i strikkekurven (egentlig har jeg ingen strikkekurv, men en haug med poser og bag'er med garn og strikkepinner, hulter til bulter....)Nå er jeg over halvveis og har virkelig likt å strikke disse. Det har vært enkelt å memorere hovedmønsteret. Fargen liker jeg også godt :-) Garnet er Wollmeise, synes det har en tendens til å splitte seg lett når en strikker på så tynne pinner, (2 mm), og savner litt mer spenst i garnet, men ellers et fint garn.




Spina di Pesche in progress. patten from Yarnissima. I love the pattern and the colour of the yarn.

1 kommentar:

  1. Rålekre! Både fargen og mønsteret var helt topp! Jeg er enig i at Wollmeise splitter litt lett med tynne pinner og ikke minst på grunn av alle flettene og vridningene Yarnissima legger opp til.
    Men at det er et herlig garn, det er det ingen tvil om.
    Valmuesøstrene dine er kjempesøte! Mine har gått ut et par ganger, så nå har jeg gitt dem opp (for ei stund, i alle fall). Du har god smak!!! ;-)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...