onsdag 9. mars 2011

Lillesnuppa med Lovikka vanter.

I dag har ungene vært med mormor og morfar på hytta, og siden jeg hadde glemt å sende med votter til lillejenta (som vanlig tenkte nok min mor), så måtte mormor finne fram noen gamle votter som jeg brukte da jeg var liten. Jeg husker disse vantene godt. Artig å se dem igjen idag. De er strikket i et tykt natur/beige farget garn, og brodert med blått og oransje. Jeg synes å huske at jeg hadde et par hvite med rødt og blått broderi også. Jeg vet ikke om det er min mor eller mormor som har strikket disse, må huske å spørre om det.
Vottene ble godt brukt idag, snuppa hadde vært med i skogen og ryddet greiner etter vedhogst. Og stolt tjent seg noen kroner som hun putta på bøssa si.

Little girl with mum's old Lovikka mittens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...